Friday, October 14, 2016

Forex Hq

Lees meer: ​​Waar is die Forex hoofkwartier Mense wonder dikwels waar die forex mark is geleë. Is dit in Tokio Is die hoofkwartier in die stad van Londen in die feit dat die forex mark isn8217t geleë in een plek. Die world8217s grootste finansiële markte is gedesentraliseer en handel gebeur oor die hele wêreld. Byna $ 4000000000000 word wêreldwyd verhandel elke dag. Aandele en kommoditeite verhandel in toegewyde geboue bekend as die uitruil byvoorbeeld die New York Aandelebeurs (NYSE) is op Wall Street. Die forex mark is anders. Want dit handel oor die interbank oordragte, het dit geen kantore. Alle transaksies word elektronies of oor die telefoon gedoen, sodat there8217s geen behoefte aan 'n ruil gebou. Trading begin in Sydney Maandagoggend, en gaan voort om dag en nag tot op die Chicago sessie eindig laat Vrydagmiddag. Baie wêreld se finansiële sentrums is betrokke by forex, insluitend die volgende: forex is dikwels deur makelaars, wat onderhandel aanbiedings op hul namens clients8217 gedra. Makelaars het die hantering sentrums, wat fisiese kantore is. Hulle bied hul kliënte met handel terminale en ondersteuningsdienste, sodat kliënte aanhalings kan kry en maak ambagte. Forex4you is 'n forex makelaar, en we8217re n markleier. Open 'n forex rekening vandag Rekeninge Trading na vennote oor Korporatiewe Onderwys Eerste Vloer, Mandar Huis, Johnsons Ghut, P. O. Box 3257, Road Town, Tortola, Britse Maagde-eilande (vind meer oor Kontak) Forex4you Kopiereg 2007-2016, 2007-2016, E-Global Trade Finance Group, Inc. E-Global Trade Finance Group, Inc. gemagtig en gereguleer deur die FSC onder die Securities and Investment Wet op Besighede, 2010 Lisensie: Siba / L / 12/1027. Finansiële state van E-Global Trade Finance Group, Inc. word jaarliks ​​geouditeer deur KPMG (BVI) Limited. Handel oor die Forex mark sluit aansienlike risiko's, insluitende volledige moontlike verlies van fondse. Trading is nie geskik vir alle beleggers en handelaars. Deur die verhoging van die hefboom risiko verhoog (Kennisgewing van risiko). Die diens is nie beskikbaar vir die Amerikaanse, Britse en Japan inwoners. www. forex4you word besit en bedryf deur E-Global Trade Finance Group, Inc, BVI. High Kwaliteit Forex Trading Dankie 2 jaar, 47 poste, sienings 22k bladsy. Ek het hierdie blog in Desember 2013 tot my storie om 'n konsekwent winsgewende forex handelaar deel. om te help myself te verduidelik my gedagtes en planne, en 'n paar meer motivering om my eie handel plan te volg nie. Nou in Desember 2015 Ek glo ek kan sê dat hierdie blog die doel hierbo :-) gestel het vergader en ek hoop dat dit aangebied 'n paar nuttige perspektief en materiaal om my lesers. Op hierdie stadium is ek die meeste geneig om te staak plaas hier. maar die materiaal sal aanlyn beskikbaar wees. Ek sal voortgaan om aktief in die markte te wees en ek sal nou waarskynlik fokus op strategieë wat die hoogste opbrengs teen tyd wat spandeer word aan handel bied. soos weeklikse momentum aandele strategie en 'n portefeulje van ETF's wat ek sal weer balans kwartaalliks. Tendens volgende stelsel op forex en kommoditeite, met behulp van die daaglikse bars. Ek voortgaan om te dink 'n goeie strategie en nog het ek besef dat sy tyd vereistes en kapitaal vereistes te maak handel dit regtig die moeite werd. is ietwat hoër as wat ek geskat. En so het ek gevoel soos die deel van hierdie insig ook hier, in alle eerlikheid. Maar in elk geval die meeste aspirant handelaars benodig om hierdie ervaring op hul eie teen net lees daaroor. Baie dankie en alles van die beste in 2016 en daarna. Michal 2 Oktober 2015 Twee groot handel boeke id graag aan te beveel 1. Voorrade on the Move (skakel) 2. Na aanleiding van die tendens (skakel) deur Andreas F. Clenow Wat is absoluut uniek oor hierdie boeke: meganiese behoorlik backtested stelsel. ten volle openbaar gemaak word, getoets op 'n groot monster van markte en 'n lang tydperk van die tyd, met goeie resultate, met resultate wat 'n storie hoe dit waarskynlik sou voel om die strategie handel geverifieer kan word. jaar na jaar, baie kragtige, so waar. en diegene wat eintlik verhandel n strategie sal hierdie deel verstaan ​​baie goed wenke oor hoe om die stelsels behoorlik te toets. reg data, met inagneming van dividents, spesiale geleenthede portefeulje re-balans, reg maatstaf, ens Plus 'n unieke en kritieke, oog op Wall Street en SampP500. Ek is baie aanbeveel hulle (hierdie is nie affilate skakel, dit is 'n onbevooroordeelde Reco). Ek het eintlik is van plan om die stratgies implementeer van die boek, op 'n ander rekening spesifiek vir hulle. Weereens, ek regtig aanbeveel hierdie twee boeke. Nuwe hulpbronne en gereedskap wat ek gebruik Dit is om te deel 'n paar hulpbronne ek nou met behulp van en ek vind dit baie nuttig. Trello 160 Ek gebruik nou Trello rade en lyste soos my handel tydskrif. Ek het 'n handel quotboardquot, dan het ek 'n lys vir elke strategie of tegniek of stelsel wat ek handel, en dan 'n quotitemquot vir elke mark of geldeenheid paar. Soos ek elke item te open, ek plak grafiek screenshots en my kommentaar aan te teken. Dit is baie visuele, baie maklik om dinge te vind, maklik om te gebruik. Dit maak dit ook maklik om kaarte te deel met 'n get beeld URL funksie. Draagbare MT4 Ek het my Meta Trader 4 installasies op boks. En Ek loods terminal. exe met 'n / draagbare opsie. As gevolg hiervan, is dit stoor die data in sy enigste sub-gids. En boks synchroniseert dit outomaties oor verskillende rekenaars EK gebruik. 160Very effektiewe produktiwiteit help dit vir my. 160For Byvoorbeeld, wanneer ek 'n nuwe script of grafiek sjabloon. dit outomaties bygevoeg kry op al my rekenaars. 160And gerugsteun. Ek beveel 'n Zen Gewoontes blog deur Leo Babauta by zenhabits Sy leiding vir eenvoud, meditasie, fokus, maniere om goeie gewoontes te implementeer. Ek vind dit alles baie verwant aan forx handel Dink hieroor. Goeie gewoontes, wat Leo op sy blog bied baie idees oor hoe om te bou, is iets wat jy nodig het om 'n konsekwent winsgewende handelaar geword: gewoonte om joernaal die ambagte, om nuwe stelsels te toets, om behoorlik te kyk na die markte, handel benader in 'n rustige en beheerde manier, ens Nog een is die eenvoud dat hy 'n beroep vir. eenvoudige handel stelsels is doorgaans die een wat die beste werk. Dikwels ding so eenvoudig soos die koop op die breek van die kers wat die EMO 20 aangeraak, as ons 'n her in 'n uptrend is beter as 'n baie komplekse stelsel met baie aanwysers. Sien dit vir jouself :-) Ek vind Zen Gewoontes materiaal baie behulpsaam en ek hoop jy sal ook. BTW, ek myself herhaal, gedeel ek 'n skakel om dit terug in my Januarie 2014 na -) Disclaimer Daar kan 'n hoë graad van risiko in die handel buitelandse valuta en vir hierdie rede alleen, kan 'n paar beleggers besluit dat dit nie geskik is vir hulle. Daar is 'n groot mate van die hefboom betrokke wat, terwyl dit kan werk in jou guns tel, kan ook werk teen jou. Jy moet deeglik kennis van jou vlak van ervaring, jou doel belê, en hoeveel risiko jy bereid is om te aanvaar is nie. Dit is altyd moontlik dat jy 'n deel, of selfs al, of jou aanvanklike belegging kan verloor, en volg dit dat jy nog nooit enige geld wat jy nie kan bekostig om te verloor moet belê. Dit geld vir enige vorm van belegging. Daar is sekere risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en as jy enige twyfel hoegenaamd het, indien u advies te neem van 'n onafhanklike finansiële adviseur. Enige menings aangebied by FXHQ is die menings van individuele skrywers, en hulle nie noodwendig saamstem met die menings van FXHQ of die bestuur van die maatskappy. Foute en weglatings mag voorkom in die stellings wat gemaak word deur, of opinies deur individuele skrywers uitgespreek, en jy moet daarop let dat FXHQ nie en het nie die akkuraatheid bevestig of andersins van enige sodanige menings of stellings. FXHQ bied nie beleggingsadvies en dienooreenkomstig enige inligting op hierdie webwerf, insluitend nuusberigte, menings, pryse, navorsing, en ontledings word aangebied as 'n kommentaar op die mark, en nie neerkom op bepaalde beleggingsadvies, of wat aangebied word deur FXHQ, sy werknemers , vennote, skrywers, of ander bydraers. By die oorweging van enige belegging, moet jy altyd jou eie due diligence. FXHQ, sy werknemers, vennote, skrywers, of bydraers, nie en sal geen aanspreeklikheid hoegenaamd aanvaar vir enige verlies of skade gely deur u vir enige belegging besluite wat jy kan maak uit die gebruik van enige inligting wat voorsien word. Dit sluit in enige verlies van wins, sonder beperking. copy2015 FXHQ INC. FOREX hoofkwartier All Rights Reserved. Forex Trading Nuus VS Dollar Trading (VSA) ondanks geen ommekeer in aandelemarkte die dollar het onder swaar verkoop druk op 'n kombinasie van negatiewe nuus en swak Amerikaanse data. Moody8217s gewaarsku dat die VSA op negatiewe resensie kan word indien die skuld plafon probleem nie opgelos. Weeklikse werkloosheidseise by 422k teen 415k skatting. In Amerikaanse aandele, DJIA -41 punte sluit by 12.248, S038P -1 punte sluit by 1313 en NASDAQ 4 punte sluit by 2773. Wat die toekoms betref, Mag NFP voorspelling op 150k teen 244k voorheen. Die werkloosheidsyfer voorspel op 8.9 vs. 9 voorheen. Mei ISM dienste voorspel op 54 vs. 52,8 voorheen. Die Euro (euro) was die sterkste geldeenheid in die mark kan herstel tot 'n vars multi week hoogtepunte op praatjie n Griekeland oplossing was naby. Dit gekombineer met die Amerikaanse skuld gradering nuus om die euro / dollar breek bo 1,4500 help. ECB President Trichet het oornag oor die moontlikheid van 'n enkele Ministerie van Finansies EU. Algehele die euro / dollar verhandel met 'n laagtepunt van 1,4323 en 'n hoogtepunt van 1,4515 voor die dag sluit sowat 1,4500 in die New York SES s ion. Vooruitskouend Mei EU PMI Dienste onveranderd gelaat op 55,4. Die Japanese Yen (JPY) USD / JPY gedaal tot onder Y81 op die rug van swakheid in die dollar, maar Yen kruisies gevolg EUR / JPY hoër. AUD / JPY gevind soliede ondersteuning onder Y86 voor kruip terug na Y86.5 weerstand. Algehele die USD / JPY verhandel met 'n laagtepunt van 80,55 en 'n hoogtepunt van 81,35 voor die dag sluit sowat 80,85 in die New York SES s ion. Die Sterling (GBP) het goed gevaar teen die dollar, maar die euro / GBP na vars hoogtepunte bo 0,8855 as die mark bekommerd oor die Britse ekonomie gebly en Griekeland vrese bedaar. Die vooruitsigte vir Cable gemeng met winste moeilik om te handhaaf en verkopers gereed om toe te slaan op enige slegte data. Algehele die GBP / USD verhandel met 'n laagtepunt van 1,6303 en 'n hoogtepunt van 1,6420 voor die dag sluit by 1,6360 in die New York sessie. Vooruitskouend Mei PMI Dienste voorspel op 54,1 teen 54,3 voorheen. Die Australiese dollar (AUD) track ed die euro in 'n wip hoër gehelp deur 'n sterk plaaslike ekonomiese data. April Retail Verkope gestyg 1.1 vs. 0.4 voorheen. Kommoditeite was gemeng en die volgende groot voorsteller sal wees Amerikaanse jobs data vanaand. Algehele die AUD / USD verhandel met 'n laagtepunt van 1,0585 en 'n hoogtepunt van 1,0690 voor die dag sluit by 1,0680 in die New York sessie. Olie 038 Gold (XAU) was wisselvallig val skerp meer as 20 per ons voor die herstel van die meeste van die verliese laat in die dag. Algehele handel met 'n laagtepunt van USD 1519 en 'n hoë van $ 1544 voor die beëindiging van die New York sessie by USD 1535 per ons. Olie was onveranderd op die dag met voorrade stil en die sleutel 100 naby. WTI olie gesluit -2,40 op 100,29 per vat. Aanvanklike ondersteuning aan 1,4257 (30 Mei laag) gevolg deur 1,4125 (27 Mei laag). Aanvanklike weerstand is nou geleë op 1,4500 (Big figuur) gevolg deur 1,4569 (61,8 retrace van 1,4940-1,3970) Aanvanklike ondersteuning is geleë op gevolg deur 80,34 80,64 (16 Mei lae) (13 lae Mei). Aanvanklike weerstand is nou by 82.00 (Big Figuur weerstand) gevolg deur 82,23 (19 Mei hoog). Aanvanklike ondersteuning aan 1,6268 (26 Mei laag) gevolg deur 1,6132 (25 Mei laag). Aanvanklike weerstand is nou op 1,6496 (Junie hoog) gevolg deur 1,6547 (31 hoë Mei). Australiese Dollar 8211 1.0680 Aanvanklike ondersteuning aan 1,0609 (27 Mei lae), gevolg deur die 1,0510 (26 Mei laag). Aanvanklike weerstand is nou op 1,0758 (31 Mei hoog) gevolg deur 1,0877 (76,4 retrace van 1,1012-1,0441). Aanvanklike ondersteuning aan 1.518 (27 Mei laag) gevolg deur 1504 (23 lae Mei). Aanvanklike weerstand is nou op 1550 (1 Junie hoog) gevolg deur 1577 (alle tye hoog). Aanvanklike ondersteuning aan 100,00 (Intraday Support) gevolg deur 98.00 (Intraday Support). Aanvanklike weerstand is nou op 103,00 (Intraday weerstand) gevolg deur 105.00 (Intraday Weerstand). Geskryf deur Anthony DarvallThe buitelandse valuta, of forex, mark is die grootste en mees vloeibare mark in die wêreld, met meer as 5000000000000 handel hande elke dag. Hierdie mark het beduidende likiditeit en verlengde ure relatief tot tradisionele aandele en futures markte. Ook bekend as FX handel, forex genereer winste deur kapitaliseer op veranderinge in die relatiewe waardasie tussen twee geldeenhede, wat bekend staan ​​as 'n geldeenheid paar. Forex kan 'n riskante onderneming wees, maar bewapen jouself met die onderwys en strategieë kan jou help om 'n suksesvolle FX handelaar. Hier is 'n artikels wat sal jy leer wat jy nodig het om te weet oor die duik in die forex mark. Wisselvalligheid is 'n belangrike element om te verstaan ​​in enige mark. Monitering en vertolking. Hoe groot of klein jou posisie is nie 'n ewekansige besluit wees. Posisie grootte is presies.


No comments:

Post a Comment