Sunday, October 9, 2016

Forexct Au

Sal Gold voortgaan om te styg FXCM 'n leidende CFD, en Forex verskaffer wat FXCM Die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep) is 'n toonaangewende verskaffer van forex, CFD handel, en verwante dienste. FXCM Australië Edms. Bpk het sy hoofkwartier in Sydney met kundige professionele mense wat bied uitnemende diens rondom die klok. Ons is gereeld in Australië en verskeie ander jurisdiksies regoor die wêreld. FXCM bied 'n vinnige en betroubare uitvoering op ons bekroonde platform, MT4 en ander spesiale platforms. Of jy nuut is tot aanlyn handel is of ondervinding handel en belegging, FXCM het pas tipes en dienste rekening vir alle vlakke van die kleinhandel handelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn handel ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Bekroonde kliënt diens en betroubaarheid Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta en CFD markte, met 24/7 kliëntediens. FXCMs betroubare uitvoering enjins te hanteer 'n gemiddeld 550000 ambagte (25600000000 in volume) elke dag oor ons kleinhandel en institusionele kliënte. Vind die FXCM voordeel. 1 In sommige gevalle, verantwoordelik vir kliënte van sekere tussengangers is onderhewig aan 'n opmaak. Gemiddeld Spreads: Tyd gemiddelde versprei is afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van April 1, 2016 tot 30 Junie, 2016. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings of vir optrede in die vertroue op die inligting. Live Spreads Widget Dynamic live versprei is die beste beskikbare pryse van FXCMs Geen Hantering Desk uitvoering. Wanneer statiese versprei word vertoon, die syfers is tyd-geweegde gemiddeldes afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van 1 April 2016 tot 30 Junie 2016. Spreads getoon is beskikbaar op Standard en Active Trader-kommissie gebaseer rekeninge. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings, of vir optrede in die vertroue op die inligting. Kommissies: Kommissie-gebaseerde pryse is beskikbaar op Standard en Active tipes Trader rekening. Kommissies word gehef teen die oop en toe ambagte in die benaming van die rekening. Vergoeding: Wanneer die uitvoering van kliënte ambagte, kan FXCM vergoed op verskeie maniere, wat insluit, maar is nie beperk tot: laai vaste-lot gebaseer kommissies op die oop en toe van 'n handelsmerk, en voeg 'n opmaak om die versprei dit ontvang van sy likiditeit verskaffers vir sekere tipes rekening, en die toevoeging van 'n opmaak om oorrol. Onder die beskikking oor Balie uitvoering model, kan FXCM optree as 'n handelaar en kan bykomende vergoeding van handel te ontvang. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 18 CFD instrumente en tot 21 munt pare. Mini rekeninge standaard om Hantering Desk uitvoering, waar die prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge bied versprei plus winsopslag pryse. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Mini rekeninge met aandele minder as 10.000 eej het 400: 1 forex hefboom tussen 10.000 en 20.000, 200: 1 meer as 20,000, 100: 1 hefboom en geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Oor FXCM Popular Platforms Aflaai Begin sagteware Rekeninge Meer Hulpbronne Customer Service FXCM Beleid Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Trading FX / CFD's op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy besluit om FX / CFD's wat aangebied word deur FXCM Australië Edms. Bpk (FXCM AU of FXCM Australië) handel jy moet versigtig jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes, en vlak van ervaring te oorweeg. Met handel, kan jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse in stand te hou. Voordat handel FX / CFD's wat jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel FXCM produkte en lees en kyk na die Finansiële Dienste Guide. Produk Openbaringsverklaring. en Voorwaardes Besigheid uitgereik deur FXCM AU. FX / CFD's produkte is slegs geskik vir die kliënte wat die markrisiko verstaan. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Vir enige vrae of om 'n afskrif van enige dokumente te bekom, kontak FXCM by supportfxcm. au. FXCM AU word gereguleer deur ASIC Europe 309763. FXCM AU ACN:. 121934432. FXCM Australië Pty Limited (FXCM AU of FXCM Australië) is 'n bedryfstelsel filiaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. Suite 1402, Vlak 14, 383 Kent Street, Sydney, NSW 2000ForexCT. au (Forex Capital Trading) Review Besoek webwerf Hierdie tak van ForexCT word gereguleer deur ASIC. Ons word vertel dat as jy in Australië, moet u rekening wees by die au webwerf. As jy buite Australië, moet u rekening wees op die webwerf. WAARSKUWING: Daar is 'n BBV Handelaars Hof geval skuldigbevinding teen Forex CT. Die BBV beveel versigtigheid hanteer hierdie maatskappy nie, tensy hierdie kwessie opgelos kan word. Forex Capital Trading aanlyn forex makelaars. Forex Capital Trading bied die Forex Capital Trading Platform forex platform. ForexCT. au bied meer as 10 valuta pare vir jou persoonlike belegging en handel options. ForexCT 1 5. hersien op 2 September 2016 Soos baie ander beleggers, het ek begin met 'n klein belegging. Ek gedeponeer 500 En hulle gedeponeer 100 in my rekening. Jy het nog nooit te kry om werklik te hou dat 100 op die pad. Dit is 'n manier om dit deur middel van hul eie geld in jou rekening om hulle geld te maak. Verstaanbaar, maar sneaky en ASIC my meegedeel dit is reg, maar in hierdie stadium net (hierdie leemte is op die punt om te sluit). Nou was ek baie gelukkig toe my eerste handel my gemaak goeie dollars. Ek is 'n volledige amateur. Ek het altyd gebruik die Westpac Brokers my handel te doen in die verlede. Ek ne eded afrigting met Forexct elke keer as ek 'n handelsmerk gemaak. Hulle voortdurend gestoot my tot 'n minimum van 5000 deponeer in my rekening, soms druk my 5 of so keer in 'n enkele telefoonoproep. Onthou dat elke keer as jy belê, het hulle ook belê. Ek is ingelig (reg of verkeerd) dat hulle basies gebruik jou geld belê om hulle geld, wat is goed maak. Maar wat is irriterende is dat hulle letterlik miljoene, natuurlik deur middel van goeie belegging strategieë, terwyl my geld is agteruit te gaan. Mens sou dink dat 'n groot strategie vir hulle sou wees om te verseker dat jou geld gehou gebou, wat hulle toelaat om meer te handel met ook. Elke dag het ek verhandel, of dit 'n goeie handel of 'n verlies wees, sou die rekening bestuurder sê altyd ek sal môre met jou te praat of na die naweek. Ek dink van sowat 100 oproepe hy het my 'n paar keer. Ek is vir ewig hoef te boodskappe vir hom te verlaat en selde het 'n terugkeer oproep. Ek wonder of ek belê 5000 of ek 'n baie meer van daardie opbrengs oproepe sal ontvang. Ek het gepraat oor Facebook om verskeie Forexct beleggers wat al hul geld verloor het. Forexct het my meegedeel dat hulle baie beleggers wat maak duisende dollars per week. Hulle was veral oor 'n prokureur belegger wat meer as 2500 elke week maak as 'n deeltydse belegger, wat met 5000 begin. Ek het baie van my klein belegging danksy verloor hul baie slegte raad. Wees baie baie versigtig. Jy kan my kontak op Facebook of Twitter en ek sal jou meer vertel oor 'n persoonlike vlak. Was hierdie oorsig nuttig Ja www. forexct. au 3 uit 5. hersien op 20 April 2016 Forexct kan jy geldeenhede en CFD's verhandel. Jy is opgestel met 'n rekening bestuurder wat u kontakpersoon. Eerstens, is dit moontlik om handel te dryf en winsgewend te maak. Dit is egter nie maklik nie, verg tyd en werk om tred te hou met die kaarte en nuus en geduld om die beste toegang punte te kies. In die tweede plek, CFD's in die besonder is baie riskante beleggings. Forexct bedryf op marge - wat beteken al is dit jou winste kan vermeerder, kan dit ook jou verliese te vermeerder. As die mark beweeg teen jou en jy belê in 'n CFD - jy sal faci ng 'n verlies en kry 'n CFD het 'n ekspiratoriese datum, kan jy nie in staat wees om te herstel nie. Stop verlies en / of heinings natuurlik is belangrik om te beskerm teen die mark beweeg teen jou - maar 'n verlies is 'n verlies. My raad is om weg van CFD's bly. Trading het 'n groot risiko om gesofistikeerde dobbel (en 'n paar sal argumenteer dat dit so is). Persoonlik dink ek daar is baie ander veiliger belegging opsies. Forexct is 'n mark maker - dit beteken dit skep die mark. Jy hoef nie eintlik enigiets wanneer jy 'n handel te maak. As 'n forex makelary diens wat hulle doen die werk. Rekening bestuurders is baie gretig om te kry wat jy deponeer soveel geld in jou rekening as moontlik - ek vermoed hulle kommissies is gebaseer op hierdie. Onttrek het uitgewerk fyn egter sal jy 'n oproep van jou rekening bestuurder probeer om jou te oortuig om te bly / nie om te onttrek te kry. Hulle sal soms jy 'n bonus bied vir deponering 'n sekere bedrag (bv 'n ekstra 20 op die top -. So as jy deposito sê 1000, sal jy 1200 by jou rekening gekry het) - onthou egter dit is nie vry geld - beskou dit as 'n tydelike lening, byvoorbeeld as jy wou die 1200 onttrek, die 200 sal kry afgetrek. Hul opvoeding in hul webwerf is basiese - as jy wil iets beters opkyk webskakel verwyder om te begin - hulle bied 'n paar goeie raad. Warren Buffet het gesê die risiko gebeur wanneer jy nie weet wat jy doen. Met 'n belegging wat jy moet weet wat jy doen - it039s jou hard verdiende kontant. En soos ek gesê het, persoonlik dink ek daar is baie meer veiliger / beter beleggings wat don039t het dat dobbel voel vir hulle. 1 persoon het dit behulpsaam gevind het, doen jy Ja gesteel my geld 1 5. hersien op 6 November 2015 Ek het 'n klein aanvanklike deposito vir die opstel van 'n rekening om dit uit te probeer, groot sales pitch vir my aan boord te kry. Na 'n ruk het ek wasnt met veel sukses en nie regtig die tyd, so vra (skriftelik vir my balans te terugbetaal word) na 'n paar keer as ek 'n oproep van 'n nuwe, meer ervare quotmentorquot wat my aangeraai om 'n paar ambagte teen plaas mekaar te verseker my as 'n mens afgegaan ander sou optrek. ook wen. Dit was die geval, egter as een opgegaan en ander afgegaan dit vries my rekening so kon my wengeld eis as 'n ander handel was teen 'n verlies. enigste opsie was om meer geld te deponeer, wat ek geweier. 'n Paar dae later nagegaan ek my rekening / ambagte / winste. verrassing verrassing. ALLE rekeninge was op nul. Honderde dollars eenvoudig verdwyn. Ek is nie in kennis gestel van hierdie en tot op datum 'n oproep daaroor óf nie ontvang. Ek vermoed dat as gevolg van my versigtigheid gesindheid en weiering om meer te belê, ek is nie 'n waardevolle kliënt aka cashcow beskou en eenvoudig geïgnoreer. Ek vermoed dat dit 'n bedrogspul, ek het saam met dit anyways as im te vertrou. en ek het verbrand. sommige sal sê dat ek het slegte ambagte en dit kan die geval wees, maar ek is aangeraai / afgerig om dit te doen deur hul ervare agente. Was hierdie oorsig nuttig Ja Wees op die uitkyk jou geld hierdie maatskappy is 'n volledige grap 1 5. hersien op 14 November 2013 Hierdie maatskappy doelbewus USD 20.000 vee uit my rekening wanneer ek wil my geld terug te trek uit hul verhandelingsplatform. Ingedien klagte by FOS en billike handel onlangs, sal ook regstappe te neem teen hulle. Ek is verbaas dat maatskappy soos hierdie kan bestaan ​​nog in hierdie mark. As iemand anders soortgelyke probleem sufferred met hulle regtig moet praat 1 persoon het dit behulpsaam gevind het, doen jy Ja Uitstekende 5 out of 5 hersien op 9 September 2012 Ek hierdie makelaar raai as gevolg van hul uitstekende ondersteuning met hul vrye deurlopende gratis tutoriale. as 'n beginner, dit het 'n baie gehelp toe ek don039t regtig wil iemand anders betaal net sodat hulle my kan leer. x002B om goed te wees met 'n plaaslike fx makelaar. Tot dusver het die vrye handleidings oor handel is uitstekend. x002D MT4 platform 'n bietjie verwarrend aanvanklik maar ten minste die handleiding was nuttig gebruik. 4 mense het dit behulpsaam, doen jy Ja 'n bedrogspul Beleggers pasop 1 5. hersien op 27 Januarie 2012 tans op soek na regsadvies. Hierdie firma het my wins siezed en beweer ek hulle meer geld skuld. Google-soektog van hierdie firma sal 'n aantal ander mense te vind te gewees het scammed op dieselfde manier. Hierdie firma is 'n mark maker. Definisie: Market outeur ambagte teen jou. Jy verloor, hulle wen. Jy wen, verloor hulle. It039s wat eenvoudig. So wanneer jy stop uitgevoer met die mark prys is 'n hele paar punte weg van jou stop, dan sak hulle jou verliese. Wanneer glip plaasvind op jou rekening (dit wil sê, kan nie jou sluit die handel en die verliese te hou groei of jou wins te draai om verliese) dan kry hulle. Myself en ander kennisse van my het net wat ervaar. Op die ou end, is hulle gelukkig te ag gelikwideer sien en nie soos dit toe handelaars geld maak Dit is wanneer hulle allerhande vals eise soos jou ambagte is 039irregular039 of 039off-market039. My advice-- Don039t handel met hierdie makelaar, hulle is baie dodgy x002B was 'n goeie platform om handel te dryf met, maar probleme begin wanneer jy wins maak. x002D Hulle weier om winste beweer ambagte is nie wettig vry te stel. 4 mense het dit behulpsaam, doen jy YesForexCT Review ForexCT is 'n Australiese gebaseerde forex makelaar wat 'n unieke handel ervaring vir 'n paar redes bied. Die eerste ding wat ons opgemerk het, was dat dit makelaars 'n gratis demo bied nie, maar vereis handelaars om te betaal 100 vir die demo rekening. Op sy webwerf ForexCT hierdie konsep resensies openlik, en verduidelik dat slegs deur die handel met die regte geld kan handelaars kry die volle ervaring van hul platform. 'N Interessante konsep, om seker te wees. Die companyrsquos beginner rekening vereis 500 oop te maak en dit het 'n maksimum hefboom van 1: 200 en versprei vanaf 4 pitte. Handelaars wat wil 'n rekening oop te maak by ForexCT met 5000 of meer kan geniet versprei van 3 pitte en hefboom tot 1: 400. ForexCT is 'n mark maker makelaar wat min munt pare bied om die meeste handelaars en kan 'n groter verskeidenheid van die munt pare (insluitend 'n paar eksotiese pare) om handelaars wat bereid is om 'n aansienlike som geld deponeer bied. Mini rekeninge mikro rekeninge is beskikbaar vir nuwe handelaars of diegene wat wil om te toets uit ForexCT voordat jy 'n groter deposito. Gestig in: 2006 Gereguleer deur: ASIC Tale: Engels, Chinese geldeenheid pare aangebied word. 9 Spreads. Vaste (van 3 pitte) Minimum deposito: 100 vir demo rekening Maksimum hefboom: 1: 400 Minimum baie grootte: 2500 Demo rekening: Ja, vir 'n 100 fooi Beginnerrsquos verhandelingsplatform: ForexCTrsquos enkele platform is geskik vir beginners Platform: Web-gebaseerde platform net Mobile beurs: Ja chat ondersteuning: Ja Editorrsquos notas: die ForexCT webwerf is baie maklik om te gebruik, en ons was beïndruk met die companyrsquos eise van gratis bankoverschrijving aan handelaars met beginner en professionele rekeninge. 'N Beperkte aantal beskikbare geldeenheid pare beteken dat gevorderde handelaars wat dit geniet om die handel eksotiese Forex pare mag wil meer diverse makelaars soos 4XP ondersoek. Tog, daar is baie van die redes vir nuwe handelaars te probeer ForexCT, insluitend hul robuuste Forex opvoedkundige sentrum, omvattende Forex woordelys, en intuïtiewe verhandelingsplatform wat geskik is vir beginner Forex-handelaars. Ons didnrsquot spoor enige ForexCT swendelary tydens ons ForexCT hersiening, maar ons het vind die companyrsquos chat diens benede peil te wees. Ons algehele ervaring met ForexCT was egter positief. Vinnige Informationwww. Forexct. au Onderwerpe: Engels, Info Center, Trading platform, en Trading rekeninge. Gewilde bladsye forexct. au ForexCT Begin Trading Nou Oop GRATIS rekening forexct. au Geskiedenis van die Australiese dollar - ForexCT Forex Trading forexct. au Gratis werkswinkel met ons forex spesialiste - ForexCT Forex Trading forexct. au forex ASIC lisensie - ForexCT Forex Trading 351 gebruikers besoek die webwerf elke dag, elke vertoning 1,70 bladsye. Primus Telekommunikasie New South Wales Sydney Australië -33,88, 151,22 Die 2 naambedieners is ns3.virtutech. au. en ns2.virtutech. au. Primus Telekommunikasie (New South Wales, Sydney) is die plek van die Microsoft-IIS / 7 bediener. Die programmeertaal omgewing is ASP. Aangedryf deur: ASP Web Server Microsoft-IIS / 7


No comments:

Post a Comment